• Regulamin

         REGULAMIN B2WORK.PL 

I. Pojęcia ogólne

  • Regulamin – niniejszy regulamin
  • Serwis, Sklep internetowy – serwis internetowy "B2WORK.PL", działający pod adresem https://b2work.pl
  • Usługodawca, Sprzedawca – firma "B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak" z adresem siedziby:
    Lecznicza 1/7 m132b 93-173 Łódź, NIP: 7292438444, REGON 525905252
  • Usługobiorca, Kupujący– każda osoba fizyczna, uzyskująca dostęp do Serwisu i korzystająca z usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę.
  • Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www.
  • Umowa sprzedaży - umowa  sprzedaży Towarów lub usług zawarta przez Kupującego/Usługobiorcę za pośrednictwem Serwisu
  • Towar - dostępna w Serwisie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Serwisem i Kupującym/Usługobiorcą
  • Formularz zamówienia - Usługa dostępna na stronie internetowej Serwisu, umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie towarów do koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.

II. Postanowienia ogólne

  • Regulamin określa zasady funkcjonowania i użytkowania Serwisu oraz określa zakres praw i obowiązków Usługobiorców/Kupujących i Usługodawcy/Sprzedającego związanych z użytkowaniem Serwisu.
  • Przedmiotem usług Usługodawcy/Sprzedającego jest udostępnienie nieodpłatnych narzędzi w postaci Serwisu, umożliwiających Usługobiorcom/Kupującym dostęp do treści w postaci wpisów, artykułów i materiałów audiowizualnych lub aplikacji internetowych i formularzy elektronicznych
  • Wszelkie ewentualne treści, artykuły i informacje zawierające cechy wskazówek lub porad publikowane na łamach Serwisu są jedynie ogólnym zbiorem informacji i nie są kierowane do poszczególnych Usługobiorców/Kupujących. Usługodawca/Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie ich przez Usługobiorców/Kupujących.
  • Usługobiorca/Kupujący bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sposób wykorzystania materiałów udostępnianych w ramach Serwisu, w tym za wykorzystanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Usługodawca/Sprzedający nie udziela żadnej gwarancji co do przydatności materiałów umieszczonych w Serwisie.
  • Usługodawca/Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód poniesionych przez Usługobiorców/Kupujących Serwisu lub osoby trzecie w związku z korzystaniem z Serwisu. Wszelkie ryzyko związane z korzystaniem z Serwisu, a w szczególności z używaniem i wykorzystywaniem informacji umieszczonych w Serwisie, ponosi Usługobiorca korzystający z usług Serwisu.

III. Warunki używania Serwisu

  • Używanie Serwisu przez każdego z Usługobiorców/Kupujących jest nieodpłatne i dobrowolne.
  • Usługobiorcy/Kupujący mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi jego integralną część i muszą zaakceptować w całości jego postanowienia w celu dalszego korzystania z Serwisu.
  • Usługobiorcy/Kupujący nie mogą wykorzystywać żadnych pozyskanych w Serwisie danych osobowych do celów marketingowych.
  • Wymagania techniczne korzystania z Serwisu:
    • urządzenie z wyświetlaczem umożliwiające wyświetlanie stron internetowych,
    • połączenie z internetem,
    • dowolna przeglądarka internetowa, która wyświetla strony internetowe zgodnie ze standardami i postanowieniami Konsorcjum W3C i obsługuje strony www udostępniane w języku HTML5,
    • włączoną obsługę skryptów JavaScript,
    • włączoną obsługę plików Cookie
  • W celu zapewnienia bezpieczeństwa Usługodawcy/Sprzedającego/, Usługobiorcy/Kupującego oraz innych Usługobiorców/Kupujących korzystających z Serwisu, wszyscy Usługobiorcy/Kupujący korzystający z Serwisu powinni stosować się do ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa w sieci,
  • Zabrania się działań wykonywanych osobiście przez Usługobiorców/Kupujących lub przy użyciu oprorgamowania:
    • bez zgody pisemnej, dekompilacji i analizy kodu źródłowego,
    • bez zgody pisemnej, powodujących nadmierne obciążenie serwera Serwisu,
    • bez zgody pisemnej, prób wykrycia luk w zabezpieczeniach Serwisu i konfiguracji serwera,
    • podejmowania prób wgrywania lub wstrzykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i oprogramowania mogących wyrządzić szkodę oprogramowaniu Serwisu, innym Usługobiorcom lub Usługodawcy/Sprzedającmu.
    • Podejmowania prób wgrywania lub wstrzykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i oprogramowania mogących śledzić lub wykradać dane Usługobiorców/Kupujących lub Usługodawcy/Sprzedającemu
    • podejmowania jakichkolwiek działań mających na celu uszkodzenie, zablokowanie działania Serwisu lub uniemożliwienie realizacji celu w jakim działa Serwis.
  • W przypadku wykrycia zaistnienia lub potencjalnej możliwości zaistnienia incydentu Cyberbezpieczeństwa lub naruszenia RODO, Usługobiorcy/Kupujący w pierwszej kolejności powinni zgłosić ten fakt Usługodawcy/Sprzedającemu w celu szybkiego usunięcia problemu / zagrożenia i zabezpieczenia interesów wszystkich Usługobiorców Serwisu.

IV. Warunki oraz zasady rejestracji

  • Usługobiorcy/Kupujący mogą korzystać z Serwisu bez konieczności rejestracji.
  • Usługobiorcy/Kupujący muszą być zarejestrowani i posiadać konto w Serwisie by korzystać z dodatkowych usług świadczonych w Serwisie, dostępnych jedynie dla Usługobiorców/Kupjących po zalogowaniu.
  • Rejestracja w Serwisie jest dobrowolna.
  • Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna.
  • Każdy Usługobiorca/Kupujący może posiadać tylko jedno konto w Serwisie.
  • Wymagania techniczne związane z rejestracją konta:
    • posiadanie indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail,
  • Rejestrujący się w Serwisie Usługobiorcy/Kupujący wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych przez Usługodawcę/Sprzedającego w zakresie, w jakim zostały one wprowadzone do Serwisu podczas procesu rejestracji oraz ich późniejszym zmianom lub usunięciu.
  • Usługodawca/Sprzedający ma prawo zawieszać lub usuwać konta Usługobiorców/Kupujących według własnego uznania, uniemożliwiając lub ograniczając w ten sposób dostęp do poszczególnych lub wszystkich usług, treści, materiałów i zasobów Serwisu, w szczególności jeżeli Usługobiorca/Kupujący dopuści się łamania Regulaminu, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub działa na szkodę Usługodawcy/Sprzedającego lub innych Usługobiorców/Kupujących , uzasadnionego interesu Usługodawcy/Sprzedajcego oraz podmiotów trzecich współpracujących lub nie z Usługodawcą.
  • Wszelkie usługi Serwisu mogą być zmieniane co do ich treści i zakresu, dodawane lub odejmowane, a także czasowo zawieszane lub dostęp do nich może być ograniczany, według swobodnej decyzji Usługodawcy/Sprzedającego, bez możliwości wnoszenia sprzeciwu w tym zakresie przez Usługobiorców/Kupujących.
  • Dodatkowe zasady bezpieczeństwa w zakresie korzystania z konta:
    • Zabrania się Usługobiorcom/Kupującym zarejestrowanym w Serwisie udostępniania loginu oraz hasła do swojego konta osobom trzecim.
    • Usługodawca/Sprzedający nie ma prawa i nigdy nie będzie żądać od Usługobiorcy/Kupującego hasła do wybranego konta.
  • Usuwanie konta:
    • Każdy Usługobiorca/Kupujący posiadający konto w Serwisie ma możliwość samodzielnego usunięcia konta z Serwisu.
    • Usługobiorcy/Kupujący mogą to uczynić po zalogowaniu się w panelu w Serwisie.
    • Usunięcie konta skutkuje usunięciem wszelkich danych identyfikacyjnych Usługobiorcy/Kupującego oraz anonimizacją nazwy użytkownika i adresu e-mail.

V. Warunki świadczenia usługi Newsletter

  • Usługobiorcy/Kupujący mogą korzystać z Serwisu bez konieczności zapisywania się do Newslettera.
  • Zapisanie się do usługi Newslettera jest dobrowolne.
  • Zapisanie się do usługi Newslettera jest nieodpłatne.
  • Wymagania techniczne związane z usługą Newsletter:
    • posiadanie indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail,
  • Warunki świadczenia usługi Newsletter:
    • podanie w formularzu elektronicznym indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail,
    • weryfikacja podanego konta pocztowego e-mail poprzez uruchomienie przesłanego na nie odnośnika,
    • wyrażenie zgody na otrzymywania powiadomień e-mail,
  • Zakres usługi Newsletter:
    • powiadamianie o aktualnościach, wpisach, konkursach, i innych akcjach promocyjnych związanych z usługami Serwisu,
    • powiadamianie o akcjach promocyjnych partnerów Serwisu (wiadomości Marketingowe),
  • Wypisanie się z usługi Newsletter:
    • Każdy Usługobiorca/Kupujący zapisany do usługi Newsletter ma możliwość samodzielnego wypisania się z Usługi.
    • Usługobiorcy/Kupujący mogą to uczynić poprzez link umieszczony w każdej przesłanej wiadomości e-mail.
    • Wypisanie się z usługi Newsletter skutkuje usunięciem podanego adresu e-mail z bazy Usługodawcy/Sprzedającego.

VI. Warunki komunikacji i świadczenia pozostałych usług w Serwisie

  • Serwis udostępnia usługi i narzędzia umożliwiające Usługobiorcom/Kupującym interakcję z Serwisem w postaci:
    • Formularz kontaktowy
    • Komentowania wpisów i artykułów
    • Publikowania własnych treści w postaci wpisów i artykułów
    • Publikowanie własnych treści w postaci materiałów graficznych i multimedialnych
  • Serwis udostępnia dane kontaktowe w postaci:
    • Adresu e-mail
  • W przypadku kontaktu Usługobiorcy/Kupującego z Usługodawcą/Sprzedającym, dane osobowe Usługobiorców będa przetwarzane zgodnie z "Polityką Prywatności", stanowiącą integralną część Regulaminu.
  • Warunki umieszczania treści przez Usługobiorców/Kupujących w Serwisie:
    • Zabrania się umieszczania w Serwisie treści obraźliwych lub oszczerczych względem Usługodawcy/Sprzedającego, pozostałych Usługobiorców/Kupujących, osób trzecich oraz podmiotów trzecich,
    • Zabrania się umieszczania w Serwisie materiałów tekstowcyh, graficznych, audiowizualnych, skryptów, programów i innych utworów, na które Usługobiorca/Kupujący nie posiada licencji, lub których autor praw majątkowych nie wyraził zgody na darmową publikację,
    • Zabrania się umieszczania w Serwisie treści wulgarnych, pornograficznych, erotycznych i niezgodnych z polskim i europejskim prawem a także odnośników do stron zawierających wskazane treści,
    • Zabrania się umieszczania w Serwisie skryptów i programów nadmiernie obciążających serwer, oprogramowania nielegalnego, oprogramowania służącego do naruszania zabezpieczeń oraz innych podobnych działań a także odnośników do stron zawierających wskazane materiały,
    • Zabrania się umieszczania w Serwisie treści merketingowych i reklamujących inne serwisy komercyjne, produkty, usługi czy komercyjne strony internetowe

VII. Gromadzenie danych o Usługobiorcach

W celu prawidłowego świadczenia usług przez Serwis, zabezpieczenia prawnego interesu Usługodawcy/Sprzedającego oraz w celu zapewnienia zgodności działania Serwisu z obowiązującym prawem, Usługodawca/Kupujący za pośrednictwem Serwisu gromadzi i przetwarza niektóre dane o Użytkownikach.

W celu prawidłowego świadczenia usług, Serwis wykorzystuje i zapisuje niektóre anonimowe informacje o Usługobiorcy w plikach cookies.

Zakres, cele, sposób oraz zasady przetwarzania danych dostępne są w załącznikach do Regulaminu: „Obowiązek informacyjny RODO” oraz w „Polityce prywatności„, stanowiących integralną część Regulaminu.

  • Dane zbierane automatycznie:
    Do sprawnego działania Serwisu oraz do statystyk zbieramy automatycznie niektóre dane o Usługobiorcy. Do danych tych należą:
    • Adres IP
    • Typ przeglądarki
    • Rozdzielczość ekranu
    • Przybliżona lokalizacja
    • Otwierane podstrony serwisu
    • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
    • Rodzaj systemu operacyjnego
    • Adres poprzedniej podstrony
    • Adres strony odsyłającej
    • Język przeglądarki
    • Predkość łącza internetowego
    • Dostawca usług internetowych
    • Anonimowe dane demograficzne na podstawie danych Google Analytics:
      • Płeć
      • Wiek
      • Zainteresowania
    • Anonimowe dane niezbędne do serwowania reklam:
      • Dane związane z remarketingiem
      • Dane związane z raportowaniem o wyświetlanych reklamach

    Powyższe dane uzyskiwane są poprzez skrypt Google Analytics i są anonimowe.

  • Dane zbierane podczas rejestracji:
    Nazwa użytkownika, imię i nazwisko, adres e-mail

    W przypadku Usługobiorców/Kupujących zalogowanych (posiadających konto w Serwisie), w plikach cookies zapisywanych na urządzeniu Usługobiorcy/Kupującego) może być umieszczony identyfikator Usługobiorcy/Kupującego powiązany z kontem Usługobiorcy/Kupującego

  • Dane zbierane podczas zapisywania do newslettera:
    adres e-mail

VIII. Prawa autorskie

  • Właścicielem Serwisu oraz praw autorskich do serwisu jest Usługodawca/Sprzedający.
  • Część danych zamieszczonych w Serwisie jest chroniona prawami autorskimi należącymi do firm, instytucji i osób trzecich, niepowiązanych w jakikolwiek sposób z Usługodawcą/Sprzedającym i są one wykorzystywane na podstawie uzyskanych licencji, lub opartych na licencji darmowej.
  • Na podstawie Ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim zabrania się wykorzystywania, kopiowania, reprodukowania w jakiejkolwiek formie oraz przetrzymywania w systemach wyszukiwania z wyłączeniem wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, NetSprint, DuckDuckGo, Facebook oraz LinkedIn jakichkolwiek artykułów, opisów, zdjęć oraz wszelkich innych treści, materiałów graficznych, wideo lub audio znajdujących się w Serwisie bez pisemnej zgody lub zgody przekazanej za pomocą Komunikacji Drogą Elektroniczną ich prawnego właściciela.
  • Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim ochronie nie podlegają proste informacje prasowe, rozumiane jako same informacje, bez komentarza i oceny ich autora. Autor rozumie to jako możliwość wykorzystywania informacji z zamieszczonych w serwisie tekstów, ale już nie kopiowania całości lub części artykułów o ile nie zostało to oznaczone w poszczególnym materiale udostępnionym w Serwisie.

IX. Zmiany Regulaminu

  • Wszelkie postanowienia Regulaminu mogą być w każdej chwili jednostronnie zmieniane przez Usługodawcę/Sprzedającego, bez podawania przyczyn.
  • Informacja o zmianie Regulaminu będzie rozsyłana Drogą Elektroniczną do Usługobiorców/Kupujących zarejestrowanych w Serwisie.
  • W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie natychmiast po jego publikacji dla Usługobiorców/Kupujących nieposiadających konta w Serwisie.
  • W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie z 7-dniowym okresem przejściowym dla Usługobiorców/Kupujących posiadających konta w Serwisie zarejestrowane przez zmianą Regulaminu.
  • Traktuje się, iż każdy Usługobiorca/Kupujący , kontynuujący korzystanie z Serwisu po zmianie Regulaminu akceptuje go w całości

    X. Realizacja zamówień,wysyłka i dostawa

    1. Wybór produktu i zaakceptowanie regulaminu, lub inny rodzaj wyrażenia woli zawarcia umowy sprzedaży przez Usługobiorcę/Kupującego powoduje rozpoczęcie biegu terminu realizacji usługi oraz udzielenie pełnomocnictwa do zawarcia Umowy sprzedaży w zakresie Towarów objętych Zamówieniem w imieniu i na rzecz Usługobiorcy/Kupującego
    2. Usługobiorca/Kupujący zgadza się na wybór sposobu płatności za realizację usługi za pomocą systemu płatności online Blue Media S.A.
    3. Zlecenie uważa się za poprawnie zawarte jeśli wszystkie poniższe punkty zostały spełnione a)Poprawnie wypełnił dane teleadresowe zawierające: imię, nazwisko, ulicę, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miasto/miejscowość urzędu pocztowego, miejscowość, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
      b)Określił wszystkie cechy zamawianego produktu, takie jak: kolor, rozmiar, typ.
    4.  Usługobiorca/Kupujący ma możliwość uzyskania numeru przesyłki oraz linku do śledzenia przesyłki jeśli Usługodawca/Sprzedający korzysta z formy wysyłki umożliwiającej jej śledzenie.
    5. Przesyłki na terenie Polski dostarczane są przez InPost Sp. z o.o. GLS, DPD, DHL lub inne wskazane i wybrane przez Usługobiorcę/Kupującego podczas finalizacji zamówienina.
    6. Wyrażają Państwo zgodę na przesłanie faktury drogą elektroniczną na żądanie na podany adres e-mail. Faktura wysyłana jest na życzenie klienta oraz znajduje się w panelu klienta po zrealizowaniu zamówienia.
      Faktura: Zwolnienie z podatku Vat Art 113 ust 9 
    7. Wysyłka towaru dla zamówień wysyłanych z terytorum Rzeczypospolitej Polskiej :  
      czas wysyłki 1-5 dni roboczych w zależności od dostępności towaru w magazynie sprzedawcy.
    8. Czas dostawy wskazany każdorazowo na karcie produktu lub podczas wyboru przewoźnika podczas finalizacji zamówienia wynosi średnio 2-5 dni robocze. Wyjątkami są: święta, weekendy oraz przewy w pracy przewoźników.


      XI.Ochrona danych osobowych .

    1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych jesteśmy administratorem Państwa danych - mają Państwo pełne prawo do wglądu, uzupełnienia lub usunięcia danych.
    2. Zgodnie z wytycznymi Generalnego Inspektora Danych Osobowych nie jesteśmy zobowiązani do rejestracji zbioru danych osobowych, gdyż dotyczą one tzw. drobnych spraw życia codziennego.
    3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych ma na celu jedynie zrealizowanie zlecenia. Podmioty którym udostępniamy Państwa dane przetwarzają je jedynie w celu realizacji Państwa zlecenia.
      1. Nie wysyłamy Państwu reklam , mailingu, nie wykorzystujemy, nie przekazujemy, nie sprzedajemy Państwa danych osobowych.


        XII. Ceny i koszty dostawy.

        Ceny i koszty dostawy

        1. Ceny wyświetlane w Sklepie internetowym b2work.pl są podane jako ceny brutto, ale nie zawierają kosztów dostawy z wyjątkiem kiedy dostawa jest darmowa. Całkowity koszt zamówienia, łącznie z kosztem dostawy, zostanie wyświetlony na etapie finalizacji zamówienia .


        XIII. Zwroty i reklamacje.

        Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy skontaktować się mailowo na adres : sklep@b2work.pl Towar nie może nosić sladów użytkowania, nie może być uszkodzony i powinień być odesłany w opakowaniu firmowym wraz z dołączonym  formulrzem zwrotu (odstąpienia od umowy), który znaduje się w zamówieniu Usługobiorcy/Kupującego wysłanym na adres e-mail.
        Koszty zwrotu leżą po stronie Usługobiorcy/Kupującego.

        ,,Przepisy dotyczące konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej”

        Prawo do odstapienia od umowy pdf

        REKLAMACJA.
        Aby złożyć reklamację należy skontakować się mailowo pod adresem sklep@b2work.pl

         

        1. Procedura reklamacyjna.
        Aby skorzystać z procedury reklamacyjnej, Usługobiorca/Kupujący powinien wysłać email z informacją, iż chce on  złożyć reklamację na adres:sklep@b2work.pl 
        z następującymi danymi: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, numer zamówienia. Dokładnie opisać przyczynę powstałej wady oraz podać datę zakupu a także wystąpienia wady.

  • Prawo Konsumenta do rękojmi
     Produkty oferowane na platformie b2work.pl objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  • Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową może być przekazana:

    1.wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@b2work.pl 
    2. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
    4.    Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
    5.    Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
    6.    W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
    7.    W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna i nie ma wpływu na użytkowanie.
    8.    Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
    9.    Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduje się na stronie sklepu internetowego w zakładce Zwroty i reklamacje pod aresem : http://b2work.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje 

    2.Odesłanie produktu na reklamację

    Formularz reklamacji do pobrania w formacie pdf znajduje się w zakładce zwroty i reklamacje.

    Adres do zwrotu towarów zamówionych z terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 

  •  B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak z adresem siedziby:
     Lecznicza 1/7 m132b 93-173 Łódź  .
  •  Zwroty za pobraniem nie będą przyjmowane.

    XIV. Płatości



    Podmiotem prowadzącym platformę pod adresem b2work.pl oraz odbiorcą płatności Blue Media SA. jest B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak z siedzibą w Łodzi ul. Lecznicza 1/7 m132B 93-173 Łódź,
    NIP: 7292438444 REGON: 525905252

    5141672073(1).jpg

         
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A

Dostępne formy płatności:

Blik
Płatność online poprzez bramkę płatniczą

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

  1. a) Usługodawca/Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Usługobiorca/Kupujący, chyba że Usługobiorca/Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

    b) czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Usługobiorcę/Kupującego sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Usługodawcy/Sprzedającego.



XV. Postanowienia końcowe

  • Usługodawca/Sprzedający nie odpowiada w żaden sposób, jak tylko pozwalają na to obowiązujące przepisy prawa, za treści przekazywane i publikowane w Serwisie przez Usługobiorców/Kupujących, za ich prawdziwość, rzetelność, autentyczność czy wady prawne.
  • Usługodawca/Sprzedający dokona wszelkich starań by usługi Serwisu były oferowane w sposób ciągły. Nie ponosi on jednak żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Usługobiorców/Kupujących, osób trzecich czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.
  • Usługodawca/Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany jakichkolwiek informacji umieszczonych w Serwisie w wybranym przez Usługodawcę terminie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia Usługobiorców/Kupujących korzystających z usług Serwisu.
  • Usługodawca/Sprzedający zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia Serwisu w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców/Kupujących.
  • Usługodawca/Sprzedający zastrzega sobie prawo do wyłączenia Serwisu na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców/Kupujących.
  • Usługodawca/Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych z Serwisem, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez Usługobiorców/Kupujących.
  • Obowiązujące oraz poprzednie Regulaminy Serwisu znajdują się na tej podstronie pod aktualnym regulaminem.
  • We wszelkich sprawach związanych z działalnością Serwisu należy kontaktować się z Usługodawcą/Sprzedającym korzystając z jednej z poniższych form kontaktu:
    • Używając formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie
    • Wysyłając wiadomość na adres e-mail: sklep@b2work.pl
    Kontakt przy użyciu wskazanych środków komunikacji wyłącznie w sprawach związanych z prowadzonym Serwisem.



REGULAMIN PLATFORMY B2WORK.PL DLA TOWARÓW W SYSTEMIE DROPSHIPPING

                                       
      Wstęp:

 

  1. Treść niniejszego regulaminu określa warunki umowy cywilnoprawnej o świadczenie usługi pośrednictwa w dostawie towarów od sprzedawców zagranicznych.

      2. Podmiotem prowadzącym platformę pod adresem http://b2work.pl oraz odbiorcą płatności Blue Media SA. jest B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak z siedzibą w Łodzi ul. Lecznicza 1/7 m132B 93-173 Łódź,
NIP: 7292438444 REGON:525905252
Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu przed dokonaniem zawarcia umowy z B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak NIP:7292302420 REGON:525905252 prowadzącą platformę b2work.pl

  1. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości lub uwagi odnośnie regulaminu, jego warunków, sposobu świadczenia usługi przez B2W E-COMMERCE - prosimy o kontakt lub rezygnację z zawarcia umowy o świadczenie usług.
  2. Niniejszy regulamin platformy usługowej B2WORK.PL prowadzonej przez B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak NIP:7292302420 REGON:525905252 z siedzibą w Łodzi ul. Lecznicza 1/7 m132B 93-173 Łódź został sporządzony z dołożeniem wszelkich należytych starań, aby jego warunki nie naruszały zapisów Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej, Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną, innych przepisów prawa oraz Kodeksu Cywilnego a żaden zapis nie jest wskazany w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych.
  3. Przypominamy, że ustawy i prawo krajowe mają pierwszeństwo przed zapisami umownymi.
  • 2 Zakres świadczonych usług

    1. Adresem właściwym dla korespondencji pocztowej oraz postępowań reklamacyjnych jest:  sklep@b2work.pl
  1. B2W E-COMMERCE udostępnia platformę usługową b2work.pl, która umożliwia zawarcie umowy o świadczenie usługi nabycia towarów od sprzedawców nieposiadających rezydencji na terenie Polski/lub Unii Europejskiej.
  2. Zawierając umowę o świadczenie usługi usługobiorca oświadcza, że zna i rozumie następstwa prawne i techniczne wynikające z międzynarodowego obrotu handlowego, zna i rozumie swoje prawa i obowiązki wynikające z realizacji takiej umowy, w szczególności dotyczące odstąpienia od umowy, zasad zwrotów i reklamacji.
  3. Za swoją działalność usługodawca pobiera prowizję oraz bierze na siebie niedające się przewidzieć ryzyko kursowe związane z walutami w których rozliczane są transakcje zawarte na zlecenie usługobiorcy.
  4. Usługa realizowana przez B2W E-COMMERCE polega na przyjęciu zlecenia od usługobiorcy, tj. nazwy, rodzaju, typu, koloru, rozmiaru, innych cech identyfikujących jednoznacznie produkt, danych dostawy, przyjęciu ceny umownej zawierającej prowizję w wysokości od od 10% do 90% ceny towaru i ryzyka kursowego, przekazanie danych usługobiorcy oraz płatności za towar sprzedawcy i nadzorowanie procesu dostarczenia. Świadczymy także pomoc w ewentualnym zwrocie lub reklamacji.
  5. Usługę uważa się za w pełni zrealizowaną w przypadku dostarczenia towaru od sprzedawcy do usługobiorcy.
  6. Usługa realizowana jest w ciągu dwóch do pięciu dni roboczych od dnia złożenia poprzez platformę usługową b2work.pl wyboru określonego produktu.
  7. W przypadku nieotrzymania płatności w terminie 5 dni od daty złożenia poprzez platformę usługową  b2work.pl wyboru określonego produktu, usługa ulega zawieszeniu a zamówienie zostaje anulowane.
  8. Usługa i oferta pośrednictwa dropshipping na platformie b2work.pl kierowana jest do osób fizycznych dokonujących czynności prawnych poza swoją działalnością gospodarczą.

 

  • 3 Realizacja usługi

 

  1. Wybór produktu i zaakceptowanie regulaminu, lub inny rodzaj wyrażenia woli zawarcia umowy poprzez usługobiorcę powoduje rozpoczęcie biegu terminu realizacji usługi oraz udzielenie pełnomocnictwa do zawarcia Umowy sprzedaży w zakresie Towarów objętych Zamówieniem w imieniu i na rzecz usługobiorcy.
  2. W związku z międzynarodowym charakterem przesyłek wysyłanych przez sprzedawców współpracujących z platformą  b2work.pl - czas dostarczenia przesyłek wynosi średnio 8-15 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki. Szacunkowa dostawa podana na karcie produktu to czas w jakim dostarczane jest 90% paczek i jest to 7-10 dni roboczych od momentu wysłania przesyłki.
  3. Usługobiorca zgadza się na wybór sposobu płatności za realizację usługi:
  4. a) Za pomocą systemu płatności online Blue Media S.A.
  5. Zlecenie uważa się za poprawnie zawarte jeśli wszystkie poniższe punkty zostały spełnione:
  6. a) Poprawnie wypełnili Państwo dane teleadresowe zawierające: imię, nazwisko, ulicę, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miasto/miejscowość urzędu pocztowego, miejscowość, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
  7. b) Określili państwo wszystkie cechy zamawianego produktu, takie jak: kolor, rozmiar, typ.
  8. W ciągu siedmiu dni od rozpoczęcia biegu czasu dostawy wybranego przez Państwa towaru u sprzedawcy, mają Państwo możliwość uzyskania numeru przesyłki oraz linku do śledzenia przesyłki jeśli sprzedawca korzysta z formy wysyłki umożliwiającej jej śledzenie.
  9. Przesyłki na terenie Polski dostarczane są przez InPost Sp. z o.o.  na terenie innych krajów przesyłki przesyłane są przez wybrany przez sprzedawcę sposób dostawy (nie ma on wpływu na cenę państwa zamówienia).
  10. Usługobiorca ma świadomość i akceptuje fakt, iż towar dostarczany jest spoza terenu Unii Europejskiej. Dokonując zamówienia u sprzedawcy, usługobiorca staje się importerem towaru z terytorium państwa trzeciego.tO na Usługobiorcy/Kupującym ciążą obowiązki podatkowe należne tytułem dokonania importu.
  11. Wyrażają Państwo zgodę na przesłanie faktury drogą elektroniczną na żądanie, na podany adres e-mail. Faktura wysyłana jest na życzenie klienta 
  • 4 Ochrona danych osobowych
  1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych jesteśmy administratorem Państwa danych - mają Państwo pełne prawo do wglądu, uzupełnienia lub usunięcia danych.
  2. Zgodnie z wytycznymi Generalnego Inspektora Danych Osobowych nie jesteśmy zobowiązani do rejestracji zbioru danych osobowych, gdyż dotyczą one tzw. drobnych spraw życia codziennego.
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych ma na celu jedynie zrealizowanie zlecenia. Podmioty którym udostępniamy Państwa dane przetwarzają je jedynie w celu realizacji Państwa zlecenia.
  4. Nie wysyłamy Państwu reklam, mailingu, nie wykorzystujemy, nie przekazujemy, nie sprzedajemy Państwa danych osobowych.
  • 5 Zasady rezygnacji z usługi

pkt 1. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, odstąpienie od realizacji usługi może mieć miejsce w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy o świadczenie usług, jeśli świadczenie nie zostało spełnione.

pkt 2. Usługodawca, zgodnie z ustawą przywołaną w pkt 1. zastrzega sobie prawo do odliczenia kosztów realizacji usługi w części w jakiej świadczenie zostało spełnione.
Kwota wykonanej usugi jest różnicą kwoty uiszczonej za zamówienie dokonanej przez zamawiającego(klienta) a kwotą za towar uiszczoną przez pośrednika u sprzedawcy dostarczającego towar do zamawiającego(klienta). Kwota ta zawsze podana jest na Fakturze (Zwolnienie z podatku Vat Art 113 ust 9), którą klient może uzyskać po złożeniu zamówienia. Faktura dostępna jest również w panelu klienta po po zalogowaniu.

pkt 3. Klient składający zamówienie na platformie pod adresem http://b2work.pl ma prawo zwolnić Prowadzącego ofertę ze zobowiązania do przekzania zamówienia do Dostawcy/Sprzedającego (rezygnacja z zamówienia) także po kliknięciu przycisku:
(Do koszyka) i złożenia zamówinia i opłacenia go. Stosowne oświadczenie woli powinno być wysłane drogą elektroniczną do momentu kiedy zamówienie nie osiągnie statusu:
(Przekazane do realizacji) Zamówienie ze statusem (Przekazane do realizacji) nie może być anulowane do momentu otrzymania towaru przez usługobiorcę.

  • 6 Zasady reklamacji i zwrotów sprzedającemu.
  1. Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt skontaktuj się z namisklep@b2work.pl    Usługodawca pośredniczy w zwrotach towaru pomiędzy sprzedającym a usługobiorcą.
  2. Zwroty towaru poza terytorium UE realizowane są w dni robocze. Koszty zwrotu leżą po stronie klienta, skladającego zamówienie. Koszt zwrotu 59,00 PLN waga do 1kg, region Azja, kwota według cennika Poczty polskiej. Kwotę tą można obliczyć korzystając z kalkulatora znajdującego się na stronie przewoźnika pod linkiem: Link do kalkulatora

    ,Przepisy dotyczące konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej”

Adres do zwrotów produktów :
firma Hucong
Imię Nazwisko Nazwa : Hucong
Adres:Zhejiang Shengyi V Jiangdong Street Qingyanliu Cqu60dong2danyaun202
Kod pocztowy  - 322000
Miasto  - yiwushi
Kraj  - Chiny

  1. Reklamacji w szczególności podlegają uszkodzenia w czasie transportu, omyłkowe wysłanie innego produktu, produkt nie noszący cech produktu zamówionego.
  2. Reklamacje wadliwego towaru prosimy zgłaszać na adres e-mail: sklep@b2work.pl niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i wykryciu wady.
  3. Poprawne zgłoszenie reklamacji zawiera zdjęcia produktu, zdjęcia opakowania oraz opisu usterki/niezgodności, numer zamówienia.
  4. W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Państwa reklamacji usługodawca skontaktuje się z usługobiorcą i przedstawi sposób rozwiązania problemu, którego reklamacja dotyczy.
  • 7 Ogólne

1.Wszystkie produkty z kategorii: SPORT DESIGN , MILITARNE TAKTYCZNE , STROJE FITNESS I JOGA  , X-TEP , HULAJNOGI ELEKTRYCZNE , TORBY I PLECAKI , KOSZULKI SPORTOWE z dostawą powyżej 10 a między 10-15 dni roboczych oferowane na platformie usługowej b2work.pl są własnością sprzedawców zagranicznych i jako takie podlegają 3 - miesięcznej gwarancji sprzedawcy zagranicznego ( Termin 3 miesiące przydatości produktu do użycia).Wszystkie produkty oferowane na platformie posiadają noski ochronne 5/10/15 KN 200j lecz nie są one jednak przeznaczone do zakładów pracy gdzie wymagane są normy EN ISO. Produkty mogą również nie być oznaczone normą EN ISO i nie powinny być wykorzystywane tam gdzie normy te są wymagane. Produkty przeznaczone są dla własnego użytku i mogą nie spełniać wymaganych norm EN ISO. Przedstawione na platfomie zdjęcia i filmy są poglądowe i należą do sprzedawców oraz zostały użyczone platformie b2work.pl

  • 8 Ograniczenia realizacji zamówienia
  1. Obszarem prowadzonych przez nas usług jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. W drodze wyjątku i indywidualnej umowy świadczymy usługi również poza terytorium RP.
  3. Ze względu na charakter dostaw, niektóre produkty mogą być niedostępne w chwili zamówienia. Jeśli tak się stanie, niezwłocznie po wykryciu i nie później niż 5 dnia od daty poprawnego zawarcia zlecenia skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy zwrot pieniędzy lub wybór innego towaru.
  • 9.Podmiot prowadzący 
  1. Podmiotem prowadzącym platformę usługową pod adresem http://b2work.pl oraz odbiorcą płatności
    Blue Media SA. jest B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak z siedzibą w Łodzi, ul. Lecznicza 1/7 m132b, NIP: 7292438444 REGON:525905252

    §10. Płatności.

    1.a) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A


Dostępne formy płatności:

Blik
Płatność online poprzeż bramkę płatniczą

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

  1. b) Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył usługobiorca, chyba że usługobiorca wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami

    1.c) czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania na rachunku bankowym Usługobiorcy.




hdydjtj.jpg

5141672073.jpg










Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów
1.    Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej integralną część Regulaminu.

Pozostałe
1.    Regulaminy są dostępne pod adresem: http://b2work.pl/. na dole strony w zakładce regulamin po adresem :
https://b2work.pl/news/n/67/Regulamin
2.    Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminów na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku.
3.    Jeżeli Klientem jest Konsument, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduje się tutaj: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/) lub sąd powszechny według właściwości ogólnej.
4.    Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie przez Strony w drodze negocjacji lub mediacji, a w przypadku niedojścia Stron do porozumienia – przez  Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela.
5.     Oferta kierowana jest do osób fizycznych dokonujących czynności prawnych poza swoją działalnością gospodarczą lub zawodową a więc występujących w charakterze konsumenta w rozmueniu art 211 Kodeksu cywilnego .

 

Polityka Prywatności

Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie.

Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu.

§1 Definicje

  • Serwis - serwis internetowy "B2WORK.PL" działający pod adresem https://b2work.pl

  • Serwis zewnętrzny - serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem

  • Administrator Serwisu / Danych - Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma "B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak", prowadząca działalność pod adresem: Lecznicza 1/7 m132b 93-173 Łódź, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 7292438444, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

  • Użytkownik - osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu.

  • Urządzenie - elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

  • Cookies (ciasteczka) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

  • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

  • Dane osobowe - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej

  • Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

  • Ograniczenie przetwarzania - oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania

  • Profilowanie - oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się

  • Zgoda - zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych

  • Naruszenie ochrony danych osobowych - oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych

  • Pseudonimizacja - oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej

  • Anonimizacja - Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje "dane osobowe" uniemożliwiając identyfikację, lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną.

§2 Inspektor Ochrony Danych

Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.

§3 Rodzaje Plików Cookies

  • Cookies wewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu

  • Cookies zewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie

  • Cookies sesyjne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.

  • Cookies trwałe - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.

§4 Bezpieczeństwo składowania danych

  • Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie - Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe.

  • Cookie wewnętrzne - zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik.

  • Cookie zewnętrzne - Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności.

  • Kontrola plików Cookie

  • Zagrożenia po stronie Użytkownika - Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni stosować się do zasad bezpiecznego korzystania z internetu.

  • Przechowywanie danych osobowych - Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych.

  • Przechowywanie haseł - Administrator oświadcza, że hasła przechowywane są w zaszyfrowanej postaci, używając najnowszych standardów i wytycznych w tym zakresie. Deszyfracja podawanych w Serwisie haseł dostępu do konta jest praktycznie niemożliwa.

§5 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie

  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu
  • Personalizacja Serwisu dla Użytkowników
  • Umożliwienie Logowania do serwisu
  • Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych
  • Usługi serwowania reklam
  • Usługi afiliacyjne
  • Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.)
  • Serwowanie usług multimedialnych
  • Świadczenie usług społecznościowych

§6 Cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Realizacji usług elektronicznych:
    • Usługi rejestracji i utrzymania konta Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim związanych
    • Usługi Newslettera (w tym przesyłania za zgodą treści reklamowych)
    • Usługi komentowania / polubienia wpisów w Serwisie bez konieczności rejestrowania się
    • Usługi udostępniania informacji o treści umieszczonych w Serwisie w serwisach społecznościowych lub innych witrynach.
  • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Prowadzenie statystyk
  • Remarketing
  • Serwowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkowników
  • Obsługi programów afiliacyjnych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

§7 Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych

Administrator w Serwisie wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzeniu Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe. Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych w Serwisie, mogących umieszczać pliki cookies:

Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, polityki prywatności, cel przetwarzania danych oraz sposów wykorzystywania plików cookie.

§8 Rodzaje gromadzonych danych

Serwis gromadzi dane o Użytkownikach. Cześć danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a część danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych usług oferowanych przez Serwis.

Anonimowe dane gromadzone automatycznie:

  • Adres IP
  • Typ przeglądarki
  • Rozdzielczość ekranu
  • Przybliżona lokalizacja
  • Otwierane podstrony serwisu
  • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
  • Rodzaj systemu operacyjnego
  • Adres poprzedniej podstrony
  • Adres strony odsyłającej
  • Język przeglądarki
  • Prędkość łącza internetowego
  • Dostawca usług internetowych

Dane gromadzone podczas rejestracji:

  • Imię / nazwisko / pseudonim
  • Login
  • Adres e-mail
  • Avatar / Zdjęcie profilowe
  • Adres zamieszkania
  • Płeć
  • Data urodzenia / wiek
  • Adresy do profili społecznościowych
  • Adresy stron www
  • Numer telefonu
  • Adres IP (zbierane automatycznie)
  • Numer NIP
  • Numer KRS
  • Numer REGON
  • Inne dane zwykłe

Dane gromadzone podczas zapisu do usługi Newsletter

  • Imię / nazwisko / pseudonim
  • Adres e-mail
  • Adres zamieszkania
  • Płeć
  • Data urodzenia / wiek
  • Adres IP (zbierane automatycznie)

Dane gromadzone podczas dodawania komentarza

  • Imię i nazwisko / pseudonim
  • Adres e-mail
  • Adres www
  • Adres IP (zbierane automatycznie)

Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Cześć danych (bez danych identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych.

§9 Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie

Co do zasady jedynym odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim.

Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty, odpowiedzialne za utrzymania infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia serwisu tj.:

  • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
  • Firmy, za pośrednictwem których świadczona jest usługa Newslettera

Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Newsletter

Administrator w celu świadczenia usługi Newsletter, korzysta z usług podmiotu trzeciego - serwisu MailChimp, . Dane wprowadzone w formularzu zapisu do newslettera są przekazywane, przechowywane i przetwarzane w serwisie zewnętrznym tego usługodawcy.

Informujemy, że wskazany partner może modyfikować wskazaną politykę prywatności bez zgody Administratora.


Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Usługi Hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych

Administrator w celu prowadzenia serwisu korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych - <arel="nofollow external" href="https://www.ovh.pl/ochrona-danych-osobowych/">OVH sp. z o.o.. Wszelkie dane gromadzone i przetwarzane w serwisie są przechowywane i przetwarzane w infrastrukturze usługodawcy zlokalizowanej w Polsce. Istnieje możliwość dostępu do danych wskutek prac serwisowych realizowanych przez personel usługodawcy. Dostęp do tych danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.


§10 Sposób przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

  • Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.
  • Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
  • Dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

  • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) będą przekazywane poza Unię Europejską.
  • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).
  • Dane anonimiwe (bez danych osobowych) nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim.

§11 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    • art. 6 ust. 1 lit. a
      osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
    • art. 6 ust. 1 lit. b
      przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    • art. 6 ust. 1 lit. f
      przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
  • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)

§12 Okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników:

Co do zasady wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia Usługi w ramach Serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

Wyjątek stanowi sytuacja, która wymaga zabezpieczenia prawnie uzasadnionych celów dalszego przetwarzania tych danych przez Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez Użytkownika

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie:

Anonimowe dane statystyczne, niestanowiące danych osobowych, są przechowywane przez Administratora w celu prowadzenia statystyk serwisu przez czas nieoznaczony

§13 Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Prawo dostępu do danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo do sprostowania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo do usunięcia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do AdministratoraW przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji żądania usunięcia danych w celu ochrony prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. w gdy Użytkownik dopuścił się naruszenia Regulaminu czy dane zostały pozyskane wskutek prowadzonej korespondencji).
    W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo do przenoszenia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo wniesienia skargi
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

§14 Kontakt do Administratora

Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów

  • Adres pocztowy - B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak, Lecznicza 1/7 m132b 93-173 Łódź

  • Adres poczty elektronicznej - sklep@b2work.pl

  • Formularz kontaktowy - dostępny pod adresem: https://b2work.pl/ticket/add/

§15 Wymagania Serwisu

  • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.

§16 Linki zewnętrzne

W Serwisie - artykułach, postach, wpisach czy komentarzach Użytkowników mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych, z którymi Właściciel serwisu nie współpracuje. Linki te oraz strony lub pliki pod nimi wskazane mogą być niebezpieczne dla Twojego Urządzenia lub stanowić zagrożenie bezpieczeństwa Twoich danych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Serwisem.

§17 Zmiany w Polityce Prywatności

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności bez konieczności informowania o tym Użytkowników w zakresie stosowania i wykorzystywania danych anonimowych lub stosowania plików Cookie.

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania Danych Osobowych, o czym poinformuje Użytkowników posiadających konta użytkownika lub zapisanych do usługi newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od zmiany zapisów. Dalsze korzystanie z usług oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Polityki Prywatności. W przypadku w którym Użytkownik nie będzie się zgadzał z wprowadzonymi zmianami, ma obowiązek usunąć swoje konto z Serwisu lub wypisać się z usługi Newsletter.

  • Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności będą publikowane na tej podstronie Serwisu.

  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji - 30.07.2023r


Obowiązek informacyjny RODO

Poniższa informacja stanowi zwięzły, zrozumiały i przejrzysty skrót informacji zamieszczonych w Polityce Prywatności odnośnie Administratora danych, celu i sposobu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw w związku z tym przetwarzaniem, w formie wymaganej do spełnienia obowiązku informacyjnego RODO. Szczegóły dotyczące sposobu przetwarzania i podmiotów uczestniczących w tym procesie dostępne są we wskazanej polityce.

Kto jest administratorem danych?

Administratorem Danych Osobowych (dalej Administrator) jest firma "B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak", prowadząca działalność pod adresem: Lecznicza 1/7 m132b 93-173 Łódź, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 7292438444, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu

Jak można skontaktować się z administratorem danych?

Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów

  • Adres pocztowy - B2W E-COMMERCE Agnieszka Szczerbak, Lecznicza 1/7 m132b 93-173 Łódź

  • Adres poczty elektronicznej - sklep@b2work.pl

  • Formularz kontaktowy - dostępny pod adresem: sklep@b2work.pl

Czy Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych?

Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.

W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z Administratorem.

Skąd pozyskujemy dane osobowe i jakie są ich źródła?

Dane pozyskiwane są z następujących źródeł:

  • od osób, których dane dotyczą
  • w przypadku rejestracji przy użyciu portali społecznościowych, za wyrażoną świadomą zgodą tych osób, z tych portali społecznościowych

Jaki jest zakres przetwarzanych przez nas danych osobowych?

W serwisie przetwarzane są dane osobowe zwykłe, podane dobrowolnie przez osoby, których dotyczą
(Np. imię i nazwisko, login, adres e-mail, telefon, adres IP, itp.)

Szczegółowy zakres przetwarzanych danych dostępny jest w Polityce Prywatności.

Jakie są cele przetwarzania przez nas danych?

Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:

  • Realizacji usług elektronicznych:
    • Usługi rejestracji i utrzymania konta Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim związanych
    • Usługi Newslettera (w tym przesyłania za zgodą treści reklamowych)
    • Usługi komentowania / polubienia wpisów w Serwisie bez konieczności rejestrowania się
  • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora

Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:

  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
    • art. 6 ust. 1 lit. a
      osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
    • art. 6 ust. 1 lit. b
      przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    • art. 6 ust. 1 lit. f
      przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
  • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)

Jaki jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora?

  • W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie naszych praw, w tym między innymi;
  • W celu oceny ryzyka potencjalnych klientów
  • W celu oceny planowanych kampanii marketingowych
  • W celu realizacji marketingu bezpośredniego

Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?

Co do zasady, wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi w ramach prowadzonego serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.)

W wyjątkowych sytuacjach, w celu zabezpieczenie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, okres ten może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez osobę, której dane dotyczą.

Kto jest odbiorcą danych w tym danych osobowych?

Co do zasady jedynym odbiorcą danych jest Administrator.

Przetwarzanie danych może jednak być powierzone innym podmiotom, realizującym usługi na rzecz Administratora w celu utrzymania działalności Serwisu.

Do podmiotów takich można zaliczyć między innymi:
  • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
  • Firmy, za pośrednictwem których świadczona jest usługa Newslettera
  • Firmy serwisowe i wsparcia IT dokonujące konserwacji lub odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury IT
  • Firmy pośredniczące w płatnościach on-line za towaru lub usługi oferowane w ramach Serwisu (w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)
  • Firmy pośredniczące w płatnościach mobilnych za towaru lub usługi oferowane w ramach Serwisu (w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)
  • Firmy odpowiedzialne za prowadzenie księgowości Administratora (w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)
  • Firmy odpowiedzialne za dostarczanie produktów fizycznych do Użytkownika (usługi pocztowe / kurierskie w przypadku dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)

Czy Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Unię Europejską?

Dane osobowe są przekazywane poza Unię Europejską.
Przekazanie danych pozo UE jest spowodowane korzystaniem z usług podmiotów zlokalizowanych poza granicami UE, lub w wyniku opublikowania na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.
W przypadku przekazania lub powierzenia przetwarzania danych osobowych poza granicami UE, dane te są przetwarzana na podstawie umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Usługodawcą.

Czy dane osobowe będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji?

Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania).

Jakie mają Państwo prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

  • Prawo dostępu do danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego po zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.

  • Prawo do sprostowania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego po zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.

  • Prawo do usunięcia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego po zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.

    W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika.

    W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego po zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.

  • Prawo do przenoszenia danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego po zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.

  • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora

  • Prawo wniesienia skargi
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.